Nét dat stapje verder, altijd in ontwikkeling, je inzetten voor anderen en betere zorg voor mensen met een gehoor-, taal- of spraakaandoening? Spreekt dit je aan? En wil jij actief meedenken over de dienstverlening van Pento? Meld je aan voor de cliëntenraad!
In de cliëntenraad zet jij je in voor de meest optimale zorg voor cliënten van Pento. Jij bent ervaringsdeskundige en weet als geen ander wat de behandeling voor mensen met een gehoor-, taal- of spraakaandoening inhoudt. Vanuit de cliëntenraad geef jij gevraagd en ongevraagd advies. Je legt je oor te luister in onze organisatie en spreekt je uit over wat er goed gaat en waar er verbeteringen kunnen worden doorgevoerd.
Wat houdt de cliëntenraad in?
De cliëntenraad van Pento bestaat uit 7 enthousiaste ervaringsdeskundigen. Gemiddeld ben je ca 8-10 uur per maand voor de raad actief. Denk hierbij aan het voorbereiden van bijeenkomsten, het bijwonen van 4 (online)vergaderingen per jaar en reistijd. Ook kun je trainingen volgen, ontvang je een jaarlijkse vergoeding en worden je reiskosten door Pento vergoed.
Wie kan lid worden van de cliëntenraad?
Ben jij cliënt bij één van de Pento locaties? Of ben je een naaste van iemand die cliënt is? Bijvoorbeeld een ouder, voogd of mantelzorger? Dan zijn we op zoek naar jou.
Meer weten of lid worden?
Wil jij actief worden in de cliëntenraad van Pento? Of wil je meer informatie? Bekijk de vacature. Of neem contact op met Tonnie Tuinte via 06- 52 82 52 55 of stuur een e-mail naar t.tuinte@pento.nl Kijk voor meer informatie ook bij cliëntenraad.