Ben jij die zeer ervaren planner/secretaresse maar ben je toe aan een vervolgstap? Zie jij jezelf als teamleider die het leuk vindt om leiding te geven aan het secretariaatsteam maar ook bij te springen als dat nodig is? Of heb je al ervaring als leidinggevende en heb je daarnaast zicht op hoe processen verbeterd kunnen worden? En wil je als één van de teamleiders van de locatie bijdragen aan het ontwikkelen van beleid? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn Pento. Experts in horen, spreken en verstaan. Wij onderzoeken en adviseren mensen die problemen hebben op het gebied van taal-spraak en/of gehoor. Onze betrokken collega’s maken echt het verschil in het leven van onze cliënten. Dit doen wij zowel binnen onze audiologische zorg als voor de Vroegbehandeling. Pento vind je op verschillende locaties in Noord-, Oost- en Midden-Nederland.
Voor onze locatie in Amersfoort zijn wij op zoek naar een
Teamleider secretariaat
Voor 24 uur per week
Wat ga je doen?
De kern van de functie bestaat uit het organiseren en coördineren van de werkzaamheden van het secretariaat. Dit team bestaat uit 7 secretaresses/teamondersteuners die de cliënt op het audiologisch centrum welkom heten, cliëntafspraken inplannen en in nauw contact staan met onze onderzoekers over de planning van afspraken. Je geeft leiding aan dit team en je ondersteunt je team in hun ontwikkeling. Als het nodig is, spring je bij om te helpen met secretariële en/of planningstaken en je zorgt voor de bezetting op het secretariaat. Je bent als teamleider de kartrekker om processen te verbeteren en stappen te zetten in (nog) efficiënter werken. Dit doe je door bijvoorbeeld veel af te stemmen met de verschillende onderzoekers zodat zij optimaal kunnen worden ingezet voor onze cliënten. Je zorgt voor verbinding tussen de teams over deze afspraken en je vervult daarnaast ook een rol in de Pentobrede vakgroep secretariaten. Tevens ben je de verbindende factor tussen het (hoger) management en de medewerkers van het secretariaat. Zowel op locatie- als Pentobreed niveau denk je mee over het operationele beleid van de organisatie.
Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?
- Je hebt ervaring in zowel een secretariële functie als in een leidinggevende rol.
- Je beschikt over hbo werk- en denkniveau en hebt kennis van managementtechnieken.
- Je kunt inspireren, motiveren, stimuleren en coachen.
- Ervaring in de zorgsector is een pré.
- Je kunt goed sturen op procesverbeteringen.
- Je bent bedreven in planningen, planningssystemen en het opstellen van rapportages.
- Je bent tactvol, initiatiefrijk en enthousiast.
- Je hebt oog voor teamontwikkeling en bent in staat om team/werkprocessen goed te begeleiden.
- Je bent bekend met Office 365.
Wat mag je van ons verwachten?
- De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor een jaar, met uitzicht op verlenging voor onbepaalde tijd.
- De arbeidsduur is gemiddeld 24 uur per week.
- De functie is ingedeeld in FWG-schaal 50. Deze schaal kent een maximum bruto fulltime salaris van € 3.922,- per maand. (N.B. Conform de nieuwe CAO-afspraken worden de salarissen m.i.v. 1 februari 2023 met 5% verhoogd).
- De standplaats van de functie is Amersfoort.
- Je hebt de mogelijkheid binnen Pento om extra verlof aan te kopen via ons meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden.
- Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. Waaronder een prima pensioenregeling bij PFZW, een eindejaarsuitkering van 8,33% en opbouw van PLB uren (57 uur o.b.v. een fulltime dienstverband).
Heb je vragen over de vacature?
Neem dan contact op met Eric Peters, directeur Audiologisch Centrum Amersfoort op telefoonnummer 06-26855280 of via mail e.peters@pento.nl.
Ben je enthousiast en wil je reageren?
Mail dan je sollicitatiebrief en curriculum vitae uiterlijk op 1 juni 2023 aan Eric Peters via sollicitatie-acam@pento.nl. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. De sollicitatiegesprekken worden gepland op 12 of 14 juni 2023.
De vacature wordt gelijktijdig in- en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat de voorkeur.
(Online) screening, bijvoorbeeld via databanken, zoekmachines en sociale netwerken, kan deel uitmaken van het sollicitatieproces.
Het kunnen overleggen van een verklaring omtrent het gedrag (VOG) is een voorwaarde voor de aanstelling. De procedure hiertoe wordt opgestart na het arbeidsvoorwaardengesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing in andere media is op grond van spamwetgeving verboden.