Secretaresse / teamondersteuner Audiologisch Centrum Zwolle

Voor het secretariaat op onze locatie in Zwolle zijn wij per direct op zoek naar

Secretaresse / teamondersteuner
24 uur per week

Wat ga je doen?

Je komt met de trein naar je werk! Zo fijn net op tijd. Vanaf het station is het vijf minuten lopen naar kantoor. Het is half 9 en je loopt naar binnen. Gelukkig precies op tijd voor een kop koffie in de keuken met de collega’s. De werkdag is weer begonnen en je checkt nog even de wachtruimte. Die ziet er picobello uit, dus we zijn helemaal klaar om onze cliënten te ontvangen. De ochtend vliegt voorbij. Je hebt alle balletjes hoog weten te houden. Ondanks alle telefoontjes heb je met een glimlach de cliënten ontvangen en wegwijs gemaakt. Je hebt nog een stapel afspraken liggen die gepland moeten worden. Zo, nu eerst tijd voor een broodje en de lunchwandeling met een aantal collega’s. Na de lunchpauze zijn de eerste cliënten alweer gearriveerd. Je meldt ze aan en voert nog even een adreswijziging van een cliënt door. Er is altijd wat te doen en het is een komen en gaan van collega’s met vragen en acties die opgepakt moeten worden.  Je collega vraagt of ze even een cappuccino voor je mee kan nemen uit de koffiemachine. Je kunt nu direct navragen of ze nog hulp nodig heeft bij het nakijken van de afspraken. Er belt een cliënt die ten einde raad is. Hij heeft enorm veel last van oorsuizen. Je weet wat je met dit soort spoed telefoontjes moet doen. Een uurtje later komt de tolk, die je gereserveerd had voor het meertaligheidsonderzoek, gelukkig net op tijd zich melden.  Je brengt haar direct naar de onderzoekskamer. Je collega had je al gevraagd met de tolkendienst te bellen om te vragen of alles goed geregeld was. Het onderzoek had anders niet kunnen plaatsvinden. Je woont aan het einde van de middag een werkoverleg bij en maakt hiervan de notulen  Als afsluiting van de dag  maak je nog een rondje door de wachtruimte en ruim je de kopjes op voordat je deze drukke werkdag afsluit en om 5 uur weer voldaan in de trein stapt.

Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?

  • Je hebt een sprankelende persoonlijkheid die onze cliënten een warm welkom geeft.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je kunt goed onder druk werken en weet snel te schakelen.
  • Je hebt uitstekende mondeling en schriftelijke vaardigheden.
  • Je hebt een afgeronde secretariële opleiding op MBO-4 niveau
  • De computer kent voor jou geen geheimen en je kan overweg met het hele Office pakket
  • Je bent flexibel inzetbaar, indien nodig meer dan 24 uur per week.

Wat mag je van ons verwachten?

  • De arbeidsovereenkomst is voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
  • De arbeidsduur bedraagt 24 uur per week.
  • De functie is ingedeeld in FWG schaal 40. Deze schaal kent een maximum bruto fulltime salaris van €3025,- per maand.
  • Overige arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Ziekenhuizen.

Heb je vragen over de vacature?
Neem dan contact op met Susanne Hoekman, teamleider team volwassenen. Zij is bereikbaar via sa.hoekman@pento.nl of via 06-24434454.  Informatie over Pento is terug te vinden op onze website:  www.pento.nl

Ben je enthousiast over de vacature en wil je solliciteren?
Solliciteer dan vóór 19 februari 2021. Je brief en cv kun je mailen naar sa.hoekman@pento.nl  onder vermelding van “Sollicitatie secretaresse/teamondersteuner ”. De eerste gespreksrondes staan gepland op dinsdag 23 februari en woensdag 24 februari a.s.

 

De vacature wordt gelijktijdig in- en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat de voorkeur.

Het kunnen overleggen van een verklaring omtrent het gedrag (VOG) is een voorwaarde voor de aanstelling. De procedure hiertoe wordt opgestart na het arbeidsvoorwaarden-gesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing in andere media is op grond van spam-wetgeving verboden.

Op dit moment hebben we de volgende vacatures