Uw mening telt!

Pento vindt het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Daarom proberen we onze zorg- en dienstverlening continu te verbeteren. Uw mening is daarbij heel belangrijk!

Na uw bezoek aan ons audiologisch centrum vragen wij u om mee te doen aan ons cliëntervaringsonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit een aantal vragen over uw ervaringen met onze dienstverlening.

Vragenlijst
Pento maakt gebruikt van de PEM vragenlijst. De PEM (Patient Ervarings Monitor) is een gestandaardiseerde en gevalideerde vragenlijst geselecteerd door de NVZ (Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen) en is specifiek gericht op zorginstellingen.

Proef
In 2020 is de NVZ gestart met een proef om via de PEM vragenlijst cliëntervaringen te meten. Vanwege het succes is deze proef verlengd. Pento neemt hieraan deel.

De proef loopt van 1 januari 2021 t/m 31 maart 2021 en maakt onderdeel uit van het programma ‘Waardegedreven Zorg’ van de NVZ. Kern van dit programma is ‘de beste uitkomsten voor de patiënt’.  Hiervoor is noodzakelijk om te weten welke zorg de beste uitkomsten geeft, welke uitkomst past bij de patiënt, hoe de informatie en kennis hierover wordt opgehaald  en tot slot hoe dit vervolgens in het reguliere zorgproces wordt toegepast.

De uitnodiging voor de online vragenlijst krijgt u per mail toegestuurd.  Uw gegevens worden anoniem en vertrouwelijk behandeld.

Wij danken u alvast voor uw deelname.

Geen uitnodiging ontvangen?
Heeft u geen uitnodiging gekregen, maar wilt u toch iets kwijt? Dan kunt u een mail sturen naar info@pento.nl of telefonisch contact opnemen met een van onze locaties.

Zorgkaart Nederland
U kunt ook uw waardering over Pento achterlaten op ZorgkaartNederland.nl.