Pento - Experts in horen, spreken en verstaan

Cliëntervaringsonderzoek

Pento vindt het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Daarom proberen we onze zorg- en dienstverlening continue te verbeteren. Uw mening is daarbij heel belangrijk! Na uw bezoek aan ons audiologisch centrum kunnen wij u vragen om mee te doen aan ons clientervaringsonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit een aantal vragen over uw ervaringen met ons audiologisch centrum. De uitnodiging voor de online vragenlijst krijgt u per post of mail toegestuurd. In de uitnodiging staan de inloggevens die nodig zijn om de vragenlijst in te vullen. Uw gegevens worden anoniem en vertrouwelijk behandeld.

Uitnodiging ontvangen?

Pento maakt gebruik van de vragenlijst CQI audiologische centra. De vragenlijst gaat over uw ervaringen met het audiologisch centrum.  Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 20 tot 30 minuten. Klik op onderstaande link om naar de vragenlijst te gaan. U vult de gebruikersnaam en het wachtwoord in, die u per brief of mail heeft gekregen.

Vragenlijst CQI audiologische centra

Wij danken u alvast voor uw deelname.

Geen uitnodiging ontvangen?

Heeft u geen uitnodiging gekregen, maar wilt u toch iets kwijt? U kunt een mail sturen aan info@pento.nl

U kunt ook contact opnemen met een van onze locaties.

Meldcode voor huiselijk geweld en kindermishandeling

De meldcode voor huiselijk geweld en kindermishandeling helpt ons goed te reageren bij signalen van dit soort geweld. Sinds 1 juli 2013 zijn wij verplicht de meldcode te gebruiken bij vermoedens van geweld in huiselijke kring.